Уроки інформатики
Web-розробка
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі сайту

Анализ веб сайтов



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 04:24

Web-розробка

Призначення HTML
 Загальновідомо, що Інтернет - це всесвітня комп'ютерна мережа, яка об'єднує в єдине ціле десятки тисяч різнотипних локальних та глобальних мереж. Інтернет об'єднує мільйони комп'ютерів, ним користуються десятки мільйонів людей. 
Інтернет започаткований Агентством з наукових досліджень Міністерства оборони США (ARPA) як проект розробки надійних цифрових комунікацій для військових потреб у 1969 році. Спочатку ця мережа існувала для обміну інформацією між комп'ютерами військових (науково-дослідних та навчальних) закладів. У 80-і роки її вже використовували в державних (навчальних, наукових) та комерційних цілях. У 90-і роки мережа Інтернет вийшла за межі США і до неї приєдналися країни всіх континентів світу.
Основа WWW (World Wide Web) - мова програмування Hyper Text Markup Language (HTML) - мова гіпертекстової розмітки тексту. Мова HTML була запропонована Тімом Бернесом-Лі у 1989 році як один з компонентів технології розробки системи WWW для опису того, як має виглядати документ.
Стандарт HTML є мовою подання гіпертексту, запропонованою організацією W3C (World Wide Web Consortium) і розробленою на початку 1996 року в кооперації з такими фірмами як IBM, Microsoft, Netscape Communication Corporation, Novell, SoftQuad, Spyglass та Sun Microsystems. Організація W3C спільно із згаданими фірмами продовжує роботу над розширенням можливостей елементів мови HTML і інтернаціоналізацією мови. Уроки
HTML можна отримати по посиланню - Уроки HTML

Основи CSS
CSS або каскадні таблиці стилів (Cascading Style Sheets) - це технологія оформлення веб-сторінок, основною метою якої є поділ змісту сторінки і її зовнішнього вигляду. Такий поділ дуже зручний: можна, не торкаючись вмісту сторінки, змінити стиль її оформлення. CSS використовується для задання кольору, шрифтів, розташування елементів на сторінці. Таблицю стилів css можна вмонтувати прямо в html-сторінку - це внутрішня таблиця стилів. Або ж її можна створити в окремому файлі, і вже потім приєднати посилання на нього до потрібної html-сторінки - це зовнішня таблиця стилів.
Уроки CSS можна отримати по посиланню - Уроки CSS

Пошукова оптимізація (англ. search engine optimization, SEO) — це процес коригування html-коду, текстового наповнення (контенту), структури сайту, контроль зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку у пошукових системах по певних запитах користувачів.

Тематичний індекс цитування (тіц) визначає "авторитетність” інтернет-ресурсів з урахуванням якісної характеристики посилань на них з інших сайтів. Цю якісну характеристику ми називаємо "вагою” посилання. Розраховується вона по спеціально розробленому алгоритму. Велику роль грає тематична близькість ресурсу і сайтів, що посилаються на нього. Сама по собі кількість посилань на ресурс також впливає на значення його тІЦ, але тіц визначається не кількістю посилань, а сумою їх вагів. Тіц як засіб визначення авторитетності ресурсів покликаний забезпечити релевантність розташування ресурсів в рубриках каталога Яндекса. Тіц не є чисто кількісною характеристикою, тому показують лише певні заокруглені значення, які допомагають орієнтуватися в "значущості” ("авторитетності”) ресурсів в кожній області (темі). 

PageRank (PR)
Google Pagerank (іноді просто PR) - алгоритм розрахунку авторитетності сторінки, використовуваний пошуковою системою Google.
PageRank - це числова величина, що характеризує "важливість” сторінки в Google. Чим більше посилань на сторінку, тим вона стає "важливішою”. Крім того, "вага” сторінки А визначається вагою посилання, переданої сторінкою B. Таким чином, PageRank - це метод обчислення ваги сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї. PageRank є одним з допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку. PageRank не єдиний, але дуже важливий спосіб визначення положення сайту в результатах пошуку Google.


Рекламний Брокер
Рекламний брокер - це посередник між рекламодавцем і вебмайстром. Рекламодавець шукає місце для розміщення своїх рекламних матеріалів або посилань. Вебмайстер пропонує свої сайти для розміщення реклами. Але вони - рекламодавець і вебмайстер - далеко не завжди можуть знайти один одного.
Рекламний брокер допомагає їм у цьому. Збираючи докупи рекламні площадки, рекламний брокер дозволяє рекламодавцеві розмістити свою рекламу там, де він хоче і за оптимальною ціною. Допомагає рекламодавцеві вибрати ефективну рекламну площадку. З іншого боку, він допомагає вебмайстеру в пошуку рекламодавця. Рекламний брокер дає вебмайстеру можливість вибору - вибрати кращу ціну, кращого рекламодавця. Або, наприклад, такого, котрий тематично відповідає сайту.

Зауваження та побажання прохання надсилати на мій
e-mail (admin011@ukr.net)



Copyright Автор © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz