Призначення
HTML
Загальновідомо, що Інтернет - це всесвітня комп'ютерна
мережа, яка
об'єднує в єдине ціле десятки тисяч різнотипних локальних та глобальних
мереж. Інтернет об'єднує мільйони комп'ютерів, ним користуються десятки
мільйонів людей.
Інтернет започаткований Агентством з наукових досліджень Міністерства
оборони США (ARPA) як проект розробки надійних цифрових комунікацій для
військових потреб у 1969 році. Спочатку ця мережа існувала для обміну
інформацією між комп'ютерами військових (науково-дослідних та
навчальних) закладів. У 80-і роки її вже використовували в державних
(навчальних, наукових) та комерційних цілях. У 90-і роки мережа
Інтернет вийшла за межі США і до неї приєдналися країни всіх
континентів світу. Основа WWW (World Wide Web) - мова програмування Hyper Text
Markup Language (HTML) - мова гіпертекстової розмітки
тексту. Мова HTML була запропонована Тімом Бернесом-Лі у 1989 році як
один з компонентів технології розробки системи WWW для опису того, як
має виглядати документ.
Стандарт HTML є мовою подання гіпертексту, запропонованою організацією
W3C (World Wide Web Consortium) і розробленою на початку 1996 року в
кооперації з такими фірмами як IBM, Microsoft, Netscape Communication
Corporation, Novell, SoftQuad, Spyglass та Sun Microsystems.
Організація W3C спільно із згаданими фірмами продовжує роботу над
розширенням можливостей елементів мови HTML і інтернаціоналізацією
мови. Уроки HTML
можна отримати по посиланню - Уроки
HTML
Основи
CSS CSS або каскадні таблиці стилів (Cascading Style Sheets)
- це технологія оформлення веб-сторінок, основною метою якої є поділ
змісту сторінки і її зовнішнього вигляду. Такий поділ дуже
зручний: можна, не торкаючись вмісту сторінки, змінити стиль
її оформлення. CSS використовується для задання кольору, шрифтів,
розташування елементів на сторінці. Таблицю стилів css
можна вмонтувати прямо в html-сторінку - це внутрішня таблиця стилів.
Або ж її можна створити в окремому файлі, і вже потім приєднати
посилання на нього до потрібної html-сторінки - це зовнішня таблиця
стилів. Уроки
CSS можна отримати по посиланню - Уроки
CSS
Пошукова
оптимізація (англ. search engine optimization, SEO)
— це процес коригування html-коду, текстового наповнення
(контенту), структури сайту, контроль зовнішніх чинників для
відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття
позиції сайту в результатах пошуку у пошукових системах по певних
запитах користувачів.
Тематичний
індекс цитування (тіц) визначає
"авторитетність” інтернет-ресурсів з урахуванням якісної
характеристики посилань на них з інших сайтів. Цю якісну характеристику
ми називаємо "вагою” посилання. Розраховується вона по
спеціально розробленому алгоритму. Велику роль грає тематична
близькість ресурсу і сайтів, що посилаються на нього. Сама по собі
кількість посилань на ресурс також впливає на значення його тІЦ, але
тіц визначається не кількістю посилань, а сумою їх вагів. Тіц як засіб
визначення авторитетності ресурсів покликаний забезпечити релевантність
розташування ресурсів в рубриках каталога Яндекса. Тіц не є чисто
кількісною характеристикою, тому показують лише певні
заокруглені значення, які допомагають орієнтуватися в
"значущості” ("авторитетності”) ресурсів в кожній
області (темі).
PageRank
(PR) Google Pagerank (іноді просто PR) - алгоритм
розрахунку авторитетності сторінки, використовуваний пошуковою системою
Google. PageRank - це числова величина, що характеризує
"важливість” сторінки в Google. Чим більше посилань на
сторінку, тим вона стає "важливішою”. Крім того,
"вага” сторінки А визначається вагою посилання, переданої
сторінкою B. Таким чином, PageRank - це метод обчислення ваги сторінки
шляхом підрахунку важливості посилань на неї. PageRank є одним з
допоміжних чинників при ранжируванні сайтів в результатах пошуку.
PageRank не єдиний, але дуже важливий спосіб визначення положення сайту
в результатах пошуку Google.
Рекламний Брокер Рекламний брокер - це посередник між рекламодавцем
і вебмайстром. Рекламодавець шукає місце для розміщення своїх рекламних
матеріалів або посилань. Вебмайстер пропонує свої сайти для розміщення
реклами. Але вони - рекламодавець і вебмайстер - далеко не завжди
можуть знайти один одного. Рекламний брокер допомагає їм у цьому. Збираючи
докупи рекламні площадки, рекламний брокер дозволяє рекламодавцеві
розмістити свою рекламу там, де він хоче і за оптимальною ціною.
Допомагає рекламодавцеві вибрати ефективну рекламну площадку. З іншого
боку, він допомагає вебмайстеру в пошуку рекламодавця. Рекламний брокер
дає вебмайстеру можливість вибору - вибрати кращу ціну, кращого
рекламодавця. Або, наприклад, такого, котрий тематично відповідає сайту.
Зауваження та побажання прохання надсилати на мій e-mail (admin011@ukr.net)