Загальновідомо, що трафік
конвертується в гроші - це беззаперечна істина. Крім того, Ви самі
розумієте,
що сайт, який не приносить дохід власнику (або розробнику) –
це беззаперечно сумне
видовище. Якщо ж сайт має постійних відвідувачів, то
мусить, як мінімум, окупати хостинг та Ваші витрати на Інтернет.
В
даній статті спробуємо розібратись
в найпоширеніших способах заробітку на своєму сайті:
1. Прямий продаж
посилань.
Даний
метод підходить для сайтів з
хорошими показниками. SEO-Майстри й лінк-менеджери займаються покупкою посилань із
розкручених сайтів, от
саме таким
спеціалістам і потрібно
продавати. Їх не цікавить
відвідуваність Вашого сайту, їх цікавить два питання: чи
проіндексована,
вибачите, "морда” (головна сторінка)
Вашого сайту в
пошукових системах і які показники цитування Вашого сайту.
Продавати посилання можна, починаючи з
PR>=3 і тIЦ>=100
(показники цитування сайту).
Прокачати такий показник цитування
не складає великих труднощів, особливо
для якісного ресурсу. Одне посилання з такої "морди” коштуює від 7 центів за
добу.
Для мультилінкових посилань ( які містять кілька посилань на різні
сторінки одного сайту) накиньте ще 30%.
Не варто робити із
свого сайту смітник із посилань, 2…4 "продажних”
посилання, не більше. В протилежному випадку Ви тільки
зашкодите сайту.
Напочатку
пошуку покупців заберіть із "морди”
всі
непотрібні посилання. Доброчинність,
в даному випадку, Вам просто
не потрібна.
Покупців варто
шукати на відповідних
форумах. Купують, як правило, на
тривалий час, так що (будь-те такі добрі) виділіть пару годин на пошуки покупця.
При розміщенні посилань зверніть увагу на
дизайн, - посилання
просто зобов’язані бути
охайними та акуратними.
У
такий спосіб Ви зможете заробити достатньо коштів, щоб окупити хостинг та зекономити свій час.
2. Системи
контекстної реклами.
На даний момент для
простих смертних у РуНеті доступні Директ.Яндекс, Google AdSense і
Бігун. перевага систем контекстної реклами в тому, що вони дозволяють підібрати рекламу
під тему сторінки, тим самим,
роблячи її більш
привабливою
й не псуючи дизайну.
Системи
контекстної реклами платять за дії відвідувачів.
Найчастіше це кліки.
Якщо сумарна відвідуваність Ваших сайтів менше 1000 хостів за добу, навіть і не починайте.
Справа в тому, що
мінімальна сума для виведення - 50$ (Бігун)
або 100$ (Директ.Яндекс і Google AdSense). З
маленькою відвідуваністю в адекватний термін мінімалку Ви не наберете.
Відвідувані
ресурси усе більше переходять
від звичайних рекламних брокерів до систем контекстної реклами, що й
Вам
рекомендую. Крім того системи контекстної реклами добре
стикуються з
іншою рекламою й ідеально вбудовуються в дизайн як частина контента.
Також
варто додати, що в Директ.Яндекс досить тверда модерація сайтів, а
Google AdSense після перевірки головного сайту (зазначеного при реєстрації) дозволяє
додавати рекламу практично на будь-який сайт.
Тут заробіток
залежить від відвідуваності.
3.
Рекламні брокери.
Рекламні
брокери – це посередники між веб-майстрами й
рекламодавцями. Оплачують
дії відвідувачів
(клік, перехід, реєстрація). На них варто звернути увагу більш дрібним сайтам через
низький мінімальний поріг виплат (1…10$).
Мінімалку
легко набрати навіть сайтам з низькою відвідуваністю, але є купа підводних каменів. Перше - це
модератори, які бракують "незадовільні” сайти.
Далі - самі рекламодавці, які намагаються хитрити та обманювати веб-майстрів. Візьмемо,
наприклад, одного
з рекламних брокерів. Проти
самої системи нічого не маю, усе продумано, акуратно й згідно уставу, але рекламодавці…
CTR-показник клікабельності
банерів, - чим CTR вище, тим
більше кліків по банеру,
і тим вигідніше рекламодавцеві. Для "нормальних” банерів
(CTR=0.7) ставлять ціну за один клік 1 цент (сміх та й годі). Якщо банер клікабельний (CTR>=5),
то платять за
унікальні покази, - у підсумку
прокрутиш 1000 показів, по банеру клікнуть раз 10, а прибуток 10 центів у найкращому
разі.
У підсумку варто
досить пильно ставитися до програм, у яких
Ви маєте намір
брати участь.
Не все так
сумно, попадаються вузькоспеціалізовані
програми для аналогічних сайтів. У підсумку може бути дуже вигідно.
Для сайтів з малою
відвідуваністю може
бути єдиним способом заробітку. Висновок такий: заробляти на тому,
що є, і рости.
4.
Партнерські програми.
Партнерські
програми також оплачують дії відвідувачів.
Тільки з різними
партнерськими програмами прийдеться працювати окремо.
Практично не залишилося
партнерських програм,
які оплачують кліки,
всі стали розумнішими
й платять тільки
відсоток із продажів.
У підсумку Ви
пропонуєте відвідувачам
купити що-небудь або замовити послугу на сайті партнера, і якщо
відвідувач
стане покупцем, то Ви одержите свій відсоток.
І що ми маємо: Ви пригнали на сайт рекламодавця 1000 хостів, з них 1…2 замовили товар
або послугу, за що Ви одержали 2…30% від заплаченої суми.
З
одноцентових кліків Ви б одержали 10$,
між іншим. Але ж є ще мінімальна сума виплати, яку Ви могли й не
набрати з
1…2 продажів.
Як
Ви вже зрозуміли, - партнерські
програми також хитрують, і чекають, що більшість веб-майстрів не наберуть мінімалки. Великим партнерам платять
без проблем, на те вони й великі партнери.
Але в більшості
випадків партнерки бувають вигідні, і
ними зневажати
не варто. Отут є маса нюансів,
які в таку маленьку статтю не помістяться. І ніхто не заважає Вам поєднувати партнерки
із зазначеними
вище способами.
Партнерські
програми пасують сайтам із
середньою й високою відвідуваністю, але потрібно ретельно вибирати партнерки й стежити за
конвертацією трафіка.
5. Прямий продаж
Ваших товарів.
Я не
закликаю Вас відразу відкривати гігантський
магазин, - без досвіду та серйозних вкладень дана витівка буде
приречена на
провал. Але продавати інформаційний товар або послугу під силу всім.
Ви можете продавати
електронну книгу за
темою сайту. Навіть якщо у Вас сайт про акваріумних рибок, - то
обов’язково знайдуться люди, які захочуть
перейняти
Ваш досвід. Статті й матеріали на
сайті - це одне, а покрокове керівництво це зовсім
інше. Головне -
матеріалами сайту показати, що
Ви експерт у даній області.
Це може бути електронна книга, доступ до закритої області, що навчальні аудіоуроки, відеоматеріали й т.д. Даний спосіб досить легко поєднується
із зазначеними
вище.
6. Надання послуг.
Ваш
сайт може стати рекламною площадкою
Вас, як фахівця. Ви можете пропонувати послуги, наприклад,
консультації,
написання статей по певній темі й т.д.
Тут також головне зарекомендувати себе як фахівця. Якщо
є знання та здібності,
то вони не полишаться
непоміченими.
7. Попросіть про допомогу.
Не милостиню, а
саме допомогу. Напишіть, що Ваш
сайт некомерційний
і живе на голому
ентузіазмі. Попросіть про
допомогу,
аби підтримати
сайт.
Якщо аудиторія Вас любить,
то це
спрацює, навіть не сумнівайтеся.
Розпачливий
крок і надзвичайний захід, проте…
Висновки
Як Ви вже зрозуміли, для заробітку потрібні хороші показники
відвідуваності та цитування. Тоді достатньо
продавати посилання,
співробітничати із
системами контекстної реклами та ні про що не турбуватися. Нерозкрученим сайтам складніше, - і
необхідно буде добре
попрацювати над наповненням та розкручуванням сайту, щоб зробити його
постійним
джерелом доходу.
P.S. Сайти на безкоштовному хостингу безперспективні у всіх відношеннях і можуть лише допомогти заробити на платний хостинг.
Більшість веб-майстрів
так і починає.
|