Уроки інформатики
Блокування сайтів
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Друзі сайту

конкурс сайтов

Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів

Анализ веб сайтов

Каталог сайтов Link.Sainw.Cn



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 16.12.2017, 03:26


Кабмін розробив порядок блокування сайтів


Перелік забороненої, на думку представників Кабміну, інформації складається з 15 пунктів

Кабінет міністрів розробив проект постанови, що встановлює порядок розгляду питань про обмеження доступу до інтернет-ресурсів. Цей порядок необхідний для практичного застосування нових норм законуПро телекомунікації, прийнятих Верховною радою 16 січня 2014 року. Документ уже спрямований на узгодження в профільні відомства. Коли він буде затверджений, поки що невідомо.

 

Як повідомляє Коммерсантъ в матеріалі “Віртуальність стає реальністю”, документ, зокрема, визначає, що блокування доступу до ресурсу здійснюється тільки після висновків експертної комісії про наявність на сайті заборонених матеріалів або ж листа з Укрдержреєстру, у якому відзначається відсутність реєстрації сайту як інформагентства. Ініціювати перевірку експертів або Укрдержреєстру можливо за заявою будь-якої фізичної або юридичної особи. Експертна комісія повинна створюватися з кандидатур, запропонованих Службою безпеки України, Міністерством внутрішніх справ, Держслужбою фінансового моніторингу й Національною комісією з цінних паперів і фондового ринку. Нацкомісія, яка здійснює державне регулювання в сфері зв'язку й інформатизації (НКРЗІ) у цьому процесі участі приймати не буде. НКРЗІ зможе відмовити експертній групі в блокуванні сайту, тільки якщо процедура не буде дотримана.

 

Перелік забороненої, на думку представників Кабміну, інформації складається з 15 пунктів.

 

Серед них: інформація екстремістського характеру, наклеп, інформація, яка порушує авторські права, конфіденційна інформація про фізичних осіб (у тому числі про співробітників правоохоронних органів і судей). Крім того, у список увійшла інсайдерська інформація, інформація з обмеженим доступом, що втримується в комп'ютерних мережах або на носіях, інформація, що зберігається в автоматизованих базах даних, і інформація, що носить образливий характер і демонструє неповагу до судді.

 

Відновити доступ до інтернет-ресурсу можна буде тільки за рішенням суду або ж після одержання висновку експерта або представника Укрдержреєстру про усунення причин блокування. Для одержання висновку експерта досить буде видалити інформацію, а для висновку Укрдержреєстру буде потрібно або одержання свідчення реєстрації, або зупинка інформаційної діяльності на заблокованому ресурсі.

 

Нагадаємо, що 27 січня 2014 року, по закінченні на Банковій четвертого раунду переговорів влади й лідерів опозиції було прийнято політичне рішення про відміну прийнятих 16 січня 2014 року законів, що викликали бурхливі дискусії в суспільстві, сьогодні. Але закони, які не викликали зауважень, сьогодні будуть прийняті парламентом знову. Положення законів, які втратять силу сьогодні, будуть оброблені сторонами спільно й стануть відповідати європейському рівню. 

 

Нагадаємо також, що 16 січня 2014 року Національна комісія, яка здійснює державне регулювання в сфері зв'язку й інформатизації одержала повноваження зобов'язувати операторів інтернету обмежувати доступ до інтернету. Про це сказано в законі Про судоустрій і статус суддів і процесуальних законів про додаткові заходи захисту безпеки громадян. Комісія одержала право обмежувати доступ до інтернету ресурсам, які ведуть свою діяльність як інформаційні агентства, але не мають відповідного свідчення про реєстрацію. Під цю норму попадає переважна більшість українських сайтів про новини.

Рішення про обмеження доступу до інтернету приймається без рішення суду, тільки на підставі висновку експерта. А вже сама жертва може заперечувати те, що їй перекрили доступ або її сайт закрили. Законом зобов'язали провайдерів інтернету й мобільних операторів за власні кошти закуповувати й установлювати на своїх телекомунікаційних мережах технічні засоби, необхідні для спостереження українськими спецслужбами за громадянами.

 

Законом передбачено, що здійснення діяльності інформаційного агентства без його державної реєстрації або після припинення його діяльності, або з відхиленням від перереєстрації - порушення порядку здійснення господарської діяльності. Це може викликати припинення діяльності суб'єкта господарювання. 




Copyright Красик О.Ю. © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz